نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5433
-
الف
+

اختصاصی: «آوای باران» در آی‌فیلم 2 طنین انداز می شود

سریال «آوای باران» به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «آوای باران» 27 میزان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، با پایان یافتن فصل دوم سریال «ستایش»، سریال «آوای باران» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» از جمعه (27 میزان) جایگزین آن می‌شود.

نگارش فلمنامه این سریال را «علیرضا کاظمی‌پور» و «سعید جلالی» به دوش داشته‌ و بازیگرانی چون «ثریا قاسمی» ، «حمیدرضا پگاه»، «سام درخشانی»،«الهام چرخنده»،«آزاده زارعی»، «مهران احمدی»، «سپیده خداوردی»،«امیر دژاکام»، «سیاوش خیرابی» و «مهران رنجبر» در آن نقش آفرینی کرده اند.

این سریال زندگی مردی به نام طاها ریاحی که تاجر دوا است را روایت می‌کند که با رخ دادن برخی اتفاقات زندگی اش دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

او پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروهی از گدایی گرها زندگی می کند.

زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد به جای باران دختر طاها معرفی می کند اما اتفاقات عجیبی در راه است...

سریال «آوای باران» از جمعه (27 میزان) ساعت ( 7 شب به وقت تهران- 8 شب به وقت کابل- 8:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
روح الله برنا

از شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 خواهشا تقاضا میشود که سریال افسانه جومونگ ره در زودترین زمان به نشر برساند تشکر روح الله برنا از مزارشریف

کاربر مهمان

از شبکه آی فیلم2 تقاضا میشود سریال های دلدادگان،کیمیا،هشت ونیم دقیقه را پخش کنید با تشکر از شبکه خوب آی فیلم

یاس

سلام از شبکه آی فیلم و تمام عوامل این شبکه تشکر میکنم بابت برنامه های خوب و سرگرم کننده لطفا سریال دزد و پلیس.ساختمان پزشکان و کیمیا رو هم پخش کنید ممنون